Útvonalunk

A Térkép Magyarország-Románia-Bulgária-Törökország-Irán-Pakisztán-India-Sri Lanka-Thaiföld-Myanmar-Thaiföld-Malajzia-Brunei-Malajzia-Szingapúr-Indonézia-Ausztrália-Egyesült Arab Emírségek-Egyesült Királyság-Magyarország.

Erre járunk

2013. március 11-én hazaértem, fél évvel később Amanda is.
A Google szerint kb. 69000 km-t utaztam összesen.

Erre jártunk

2011
jún. 1.
 
Budapest
jún. 1.
 
Biharkeresztes
jún. 3.
 
Bukarest
jún. 4.
 
Tulcea
jún. 6.
 
Sfantu Gheorghe
jún. 9.
 
Vama Veche
jún. 11.
 
Burgas
jún. 14.
 
Istanbul
jún. 19.
 
Antalya
jún. 21.
 
Kabak
jún. 24.
 
Antalya
jún. 27.
 
Olympos
jún. 28.
 
Konya
júl. 1.
 
Cappadocia
júl. 3.
 
Sivas
júl. 4.
 
Kars
júl. 6.
 
Dogubayazit
júl. 7.
 
Gevaş
júl. 8.
 
Maku
júl. 9.
 
Tabriz
júl. 13.
 
Tehran
júl. 17.
 
Esfahan
júl. 20.
 
Shiraz
júl. 22.
 
Yazd
júl. 24.
 
Kerman & Kaluts
júl. 26.
 
Baluchistan
júl. 28.
 
Islamabad
júl. 30.
 
Lahore
aug. 1.
 
Amritsar
aug. 3.
 
McLeod Ganj
aug. 7.
 
Vashist (Manali)
aug. 13.
 
Chandigarh
aug. 15.
 
Dehra Dun
aug. 16.
 
Vipassana course
aug. 26.
 
Rishikesh
sep. 2.
 
Delhi
sep. 7.
 
Agra
sep. 10.
 
Mumbai
sep. 12.
 
Vagator
sep. 21.
 
Palolem
okt. 18.
 
Kovalam
okt. 25.
 
Kochi
okt. 27.
 
Bangalore
nov. 1.
 
Chennai
nov. 2.
 
Colombo
nov. 4.
 
Hikkaduwa
nov. 12.
 
Kandy
nov. 15.
 
Colombo
nov. 18.
 
Pattaya
nov. 22.
 
Bangkok
nov. 23.
 
Kanchanaburi
nov. 28.
 
Bangkok
dec. 4.
 
Yangon
dec. 7.
 
Nyaung U
dec. 9.
 
Nyaungshwe
dec. 12.
 
Kalaw
dec. 15.
 
Bangkok
dec. 20.
 
Kamala
dec. 25.
 
Bang Tao
2012
jan. 15.
 
Penang
jan. 18.
 
Bang Tao
ápr. 7.
 
Ton Sai Beach
ápr. 13.
 
Mueang Krabi
ápr. 14.
 
Pantai Cenang (Lankawi)
ápr. 22.
 
Georgetown (Penang)
ápr. 29.
 
Ipoh
ápr. 30.
 
Tanah Rata
máj. 4.
 
Perhentian islands
máj. 12.
 
Kuala Lumpur
máj. 16.
 
(Budapest)
máj. 24.
 
Kuala Lumpur
máj. 25.
 
Singapore
máj. 26.
 
Kuching
jún. 5.
 
Miri
jún. 11.
 
Mulu
jún. 16.
 
Miri
jún. 17.
 
Bandar Seri Bagawan
jún. 19.
 
Kota Kinabalu
jún. 21.
 
Sandakan
jún. 25.
 
Kota Kinabalu
jún. 30.
 
Kuala Lumpur
júl. 4.
 
Melaka
júl. 11.
 
Johor Bahru
júl. 14.
 
Singapore
júl. 15.
 
Jakarta
júl. 20.
 
Yogyakarta
júl. 25.
 
Bromo-Ijen vulkántúra
júl. 27.
 
Lovina
sep. 1.
 
Singgigi
sep. 2.
 
Gili Trawangan
sep. 6.
 
Kuta
sep. 12.
 
Darwin
sep. 18.
 
Katherine
sep. 19.
 
Daly Waters
sep. 20.
 
Mount Isa
sep. 21.
 
Mount Garnet
sep. 22.
 
Cairns
2013
feb. 11.
 
Townsville
feb. 14.
 
Brisbane
feb. 17.
 
Melbourne
feb. 23.
 
Sydney
feb. 27.
 
Dubai
már. 3.
 
London
már. 11.
 
Budapest

Kopottas Targonca 2012

If you don't understand this site please check the English version.

Pár alapvető információ:

2011. június elsején gondoltunk egyet, nyakunkba vettük a hátizsákunkat és elindultunk keletre. Eddig úgy tűnik, jó döntés volt :)

Ezek vagyunk mi

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Horror-trip Bombayből Goára - BODYGUARD!

2011.10.30. 06:25 vdavid

Bombayben töltött utolsó napunkon ettünk valami "tipikus bombayinek" mondott utcai szendvicseket, este ittunk egy gint meg egy sört, aztán éjjel ettünk egy nagy adag fincsi tandoori csirkét.

Na, ezek közül valamelyik ölte meg a gyomrunkat. De főleg az enyémet. Reggel iszonyatosan másnaposan ébredtem, úgy éreztem, nem vagyok képes felkelni. Délig kellett kijelentkezni a szállásról, én fél12-kor még halott voltam. Ez viszonylag indokolatlan egy sör meg egy feles után. De aztán rosszabb lett. Elkezdtem ...hmmm hogy mondják ezt szépen... híg székletet üríteni. Tettem ezt átlag 6 és fél percenként déltől kettőig. Kettőkor taxiba kellett ülnünk, kimenni a Goára menő buszunkhoz. A buszra várván félóra alatt még 3x elmentem WC-re. Aztán elkezdődött a 16 órás busz-út. Gondolhatjátok.

Pszicho gyerekek

Szerencsére volt annyi lélekjelenlétem, hogy a gyógyszeres pakkomat, a pulcsimat és a téli sapkámat még behoztam a táskámból a buszba, amikor éreztem, hogy nem biztos, hogy könnyű lesz az út. Gyorsan lázat mértem: 39.4. Na, ez valamelyest megmagyarázta, hogy miért érzem magam pocsékul. 1 Kalmopyrin, 1 óra várakozás, 39.4. Mégegy Kalmopyrin, várakozás, 37.valami. Közben kb. 10 centis amplitudóval remegtem és bár rajtam volt a pulcsim meg a Judit nagy polárpulcsiját és a sapkámat is magamra vettem, nagyon fáztam. Mikor ezután megint visszament a lázam 39.4-re, akkor gondoltam, na, ennek a fele sem tréfa, gyorsan felhívtam Lászlót, akitől elkértem a Kála számát. Kála orvos, ő volt az első, aki eszembejutott, hogy bár távolról biztos igen nehéz diagnosztizálni a bajt, de az ő tanácsában megbízok. Azt mondta, vegyem le a pulcsikat, mert így túl sokat izzadok, valamint igyak meg végtelen mennyiségű vizet, hogy ne száradjak ki. Na, ez nehéz ügy volt, hiszen busz, ugye nem tanácsos sokat inni, mert akkor pisilni kell. Épp megálltunk a busszal pihenni, odamentem a sofőrhöz, hogy szóljak neki, szarul vagyok, sokat fogok inni, pisilni fogok, időnként meg fogom állítani a buszt, majd számítson rá. A sofőr nem beszélt angolul. Ez még hagyján, de a buszról senki nem beszélt angolul, sőt, a szomszéd buszról sem és az árusok sem a pihenőhelyen. Na persze a kettőmegkettőt még beszélték, de lefordítani, h rosszul vagyok, azt már nem. Úgyhogy gyorsan elactivityztem a sofőrnek a problémát, és reménykedtem, hogy megértette.

Továbbmentünk, őrült módjára elkezdtem magamba dönteni a vizet - mindeközben persze nem kicsit kellett volna fosnom - és időnként előrementem megállítani a buszt. Ez nem volt éppen magától értetődő. Indiában ugyanis úgy vannak a buszok és a teherautók, hogy a gyárból csak az alváz gurul ki meg kb. a műszerfal. Az, hogy aztán ebből az alapból teherautó lesz, vagy busz, és azon belül is, hogy fog kinézni, az egyedileg dől el, és egyedileg is épül meg. Na, ez a busz éppen úgy épült meg, hogy a vezető környéki 5 négyzetméter egy plexivel és fallal volt elválasztva az utastértől, a mi oldalunkon kilincs sem volt. Kinyitni tehát nem tudtam, a motorzaj miatt a sofőr nem hallotta, hogy kopogok. Villogtam a telefonommal, semmi. Végül visszasétáltam az ülésemhez és úgy döntöttem, belevizelek egy ásványvizes üvegbe, jobbhíján. Ez nem sikerült, mert nincs ebben nekem gyakorlatom, úgyhogy visszamentem a pilótafülkéhez és izomból elkezdtem ütni a telefonommal a plexit. Na, erre végre észrevett és megállt, én pedig hát nem részletezem, hogy mit műveltem az első szembejövő bokorral. Szóval így telt a 16 órás utazás, és mindezt még megfűszerezte az, hogy az út felében filmet néztünk. De nem akármilyen filmet, hanem a BODYGUARD című remek bollywoodi alkotást, amelynek lényege, hogy valaki 2 percenként beordítja, hogy MADAME! BODYGUARD!. Ezt a remek indiai buszunkon ráadásul úgy tette, hogy a hangerő csumán volt, a buszon pedig egyetlenegy hangszóró, nyilván egyenesen a mi fülünkre irányítva. (Nem túlzok, tényleg 1 db hangszóró volt, és geometriai pontossággal a tömegközéppontunkra nézett) A hang pedig a max hangerő miatt széjjel volt torzítva. Szerencsétlenségemben valami zsebemben talált apró papírdarabokat rágtam össze és tömpöcöltem a fülembe, hogy egy kicsit tompítsam az érzést. MADAME! BODYGUARD!

Találtam nektek trailert. Így nem lázasan 4 és féllel kevésbé rossz, de ha felnyomjátok a hangerőt maxra, azért az segít átérezni :)

Itt van egyébként a teljes film is: https://www.youtube.com/watch?v=zZpZ0c7Hv7A

Végül aztán rengeteg flakon víz, több busz-megállítás és sok-sok óra után megérkeztünk Goára, ahol sebtiben elszaladtam WC-re egymás után 2x (Judittal felváltva, mert azért ő sem volt tökéletesen), majd mégegyszer az utcán, és közben arra gondoltam, hogy egészen jól leküzdöttem azt a parámat az út során, ami még otthon volt, hogy ha koszos volt a WC vagy nem volt, akkor inkább napokig tartogattam, mint hogy elmenjek ilyen rossz körülmények közé. Hát, most már gyakorlatilag bármilyen vízszintes felület megfelelt, ahol voltak falevelek (papír helyett)

Goán hívtunk dokit, megnézett, adott gyógyszert 5 napra, előírt diétát, én meg feküdtem. 5 nap után pedig tökjól voltam, és azóta úgy tűnik, mindent kibír a gyomrom. De azért vigyázok. :)

Szólj hozzá!

Címkék: busz india fosás

A bejegyzés trackback címe:

https://kt.blog.hu/api/trackback/id/tr513335452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása