Útvonalunk

A Térkép Magyarország-Románia-Bulgária-Törökország-Irán-Pakisztán-India-Sri Lanka-Thaiföld-Myanmar-Thaiföld-Malajzia-Brunei-Malajzia-Szingapúr-Indonézia-Ausztrália-Egyesült Arab Emírségek-Egyesült Királyság-Magyarország.

Erre járunk

2013. március 11-én hazaértem, fél évvel később Amanda is.
A Google szerint kb. 69000 km-t utaztam összesen.

Erre jártunk

2011
jún. 1.
 
Budapest
jún. 1.
 
Biharkeresztes
jún. 3.
 
Bukarest
jún. 4.
 
Tulcea
jún. 6.
 
Sfantu Gheorghe
jún. 9.
 
Vama Veche
jún. 11.
 
Burgas
jún. 14.
 
Istanbul
jún. 19.
 
Antalya
jún. 21.
 
Kabak
jún. 24.
 
Antalya
jún. 27.
 
Olympos
jún. 28.
 
Konya
júl. 1.
 
Cappadocia
júl. 3.
 
Sivas
júl. 4.
 
Kars
júl. 6.
 
Dogubayazit
júl. 7.
 
Gevaş
júl. 8.
 
Maku
júl. 9.
 
Tabriz
júl. 13.
 
Tehran
júl. 17.
 
Esfahan
júl. 20.
 
Shiraz
júl. 22.
 
Yazd
júl. 24.
 
Kerman & Kaluts
júl. 26.
 
Baluchistan
júl. 28.
 
Islamabad
júl. 30.
 
Lahore
aug. 1.
 
Amritsar
aug. 3.
 
McLeod Ganj
aug. 7.
 
Vashist (Manali)
aug. 13.
 
Chandigarh
aug. 15.
 
Dehra Dun
aug. 16.
 
Vipassana course
aug. 26.
 
Rishikesh
sep. 2.
 
Delhi
sep. 7.
 
Agra
sep. 10.
 
Mumbai
sep. 12.
 
Vagator
sep. 21.
 
Palolem
okt. 18.
 
Kovalam
okt. 25.
 
Kochi
okt. 27.
 
Bangalore
nov. 1.
 
Chennai
nov. 2.
 
Colombo
nov. 4.
 
Hikkaduwa
nov. 12.
 
Kandy
nov. 15.
 
Colombo
nov. 18.
 
Pattaya
nov. 22.
 
Bangkok
nov. 23.
 
Kanchanaburi
nov. 28.
 
Bangkok
dec. 4.
 
Yangon
dec. 7.
 
Nyaung U
dec. 9.
 
Nyaungshwe
dec. 12.
 
Kalaw
dec. 15.
 
Bangkok
dec. 20.
 
Kamala
dec. 25.
 
Bang Tao
2012
jan. 15.
 
Penang
jan. 18.
 
Bang Tao
ápr. 7.
 
Ton Sai Beach
ápr. 13.
 
Mueang Krabi
ápr. 14.
 
Pantai Cenang (Lankawi)
ápr. 22.
 
Georgetown (Penang)
ápr. 29.
 
Ipoh
ápr. 30.
 
Tanah Rata
máj. 4.
 
Perhentian islands
máj. 12.
 
Kuala Lumpur
máj. 16.
 
(Budapest)
máj. 24.
 
Kuala Lumpur
máj. 25.
 
Singapore
máj. 26.
 
Kuching
jún. 5.
 
Miri
jún. 11.
 
Mulu
jún. 16.
 
Miri
jún. 17.
 
Bandar Seri Bagawan
jún. 19.
 
Kota Kinabalu
jún. 21.
 
Sandakan
jún. 25.
 
Kota Kinabalu
jún. 30.
 
Kuala Lumpur
júl. 4.
 
Melaka
júl. 11.
 
Johor Bahru
júl. 14.
 
Singapore
júl. 15.
 
Jakarta
júl. 20.
 
Yogyakarta
júl. 25.
 
Bromo-Ijen vulkántúra
júl. 27.
 
Lovina
sep. 1.
 
Singgigi
sep. 2.
 
Gili Trawangan
sep. 6.
 
Kuta
sep. 12.
 
Darwin
sep. 18.
 
Katherine
sep. 19.
 
Daly Waters
sep. 20.
 
Mount Isa
sep. 21.
 
Mount Garnet
sep. 22.
 
Cairns
2013
feb. 11.
 
Townsville
feb. 14.
 
Brisbane
feb. 17.
 
Melbourne
feb. 23.
 
Sydney
feb. 27.
 
Dubai
már. 3.
 
London
már. 11.
 
Budapest

Kopottas Targonca 2012

If you don't understand this site please check the English version.

Pár alapvető információ:

2011. június elsején gondoltunk egyet, nyakunkba vettük a hátizsákunkat és elindultunk keletre. Eddig úgy tűnik, jó döntés volt :)

Ezek vagyunk mi

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Rövid megálló: Cochin

2011.11.21. 09:19 vdavid

Trivandrumból Cochin-ba mentem, ami egy kellemes 4 órás út volt a vonat másodosztályának csomagtartóján. Tudjátok, ami van fenn az emberek feje felett, ahova a táskákat pakolják. (Nem a vonat tetején! Olyat igazából még nem láttam, majd talán Thaifölön.) Indiában egészen megszokott dolog a másodosztályon, hogy ha lenn már nincs hely, akkor felmásznak a csomagtartóra az emberek. Ilyen a kilátás fentről:

Csomagtartó

Megérkezvén riksára pattantam, és elvitettem magam Jesperhez, aki egy svéd-holland srác, akit CouchSurfingen találtam, és volt olyan jófej, hogy megengedte, hogy 2 éjszakát náluk aludjak, ha cserébe sütök neki és a lakótársainak néhány nutellás palacsintát :) Hát, szíves örömest sütöttem, plusz együtt töltöttük a Diwalit, ami a fény ünnepe Indiában, és ilyenkor petárdázni meg tüzijátékozni szokás.

Jesperék háza

A Diwali története az (figyelem: nem leszek történelmileg korrekt, én csak egy ... informatikus vagyok, nem egy ... tudós.) Szóval a Diwali történe az, hogy volt egy ilyen király Indiában, aki egy nagyon jó király volt és nagyon szerették a népek és nagy gazdagságban élt az ország amikor uralkodott, de aztán egyszer meghalt. Az emberek pedig azóta is ünneplik a szülinapját (vagy a haláláét, szóval valamelyiket), és kivilágítják a mindent, mert az a legenda járja, hogy a király szelleme azon a napon visszjön és járja az országot, és az emberek szeretnék, ha a király szelleme azt látná, hogy a népe továbbra is vidáman, gazdagságban él, és így boldogan megy vissza a sírba. No, és ezért.

A kép kattintható!!!

2 komment

Címkék: india interaktív couchsurfing cochin kochi kerala

A bejegyzés trackback címe:

https://kt.blog.hu/api/trackback/id/tr33368120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pere Viki · http://indiapass.blog.hu 2011.11.18. 14:31:06

Te Béla az nem csomagtartó! :-)))))

Sleeperen utaztál, ugye? Ha igen, akkor az a harmadik ember fekhelye egész egyszerűen. Ugye egy padon hárman ülnek, ha pihi van, akkor felhajtják a háttámlát és így lesz az ülésből egy, a háttámlából egy és a "csomagtartóból egy fekhely. A másik oldalon meg két ülés van egymással szemben, amiből lehet 1 fekhelyet fabrikálni, a másik meg ugyancsak a csomagtartó.

vdavid 2011.11.18. 15:57:23

Igen. De másodosztályon utaztam. :) A különbség (érzésre) az, hogy a sleeperen az _ágy_ az puha és homogén felület, míg a másodosztályon a _csomagtartó_ az ilyen fémből van és rácsokból áll ilyen elég ritkásssan és még abból is hiányzik pár rúd. Nem kényelmes, kivéve, ha az ember nagyon álmos. De nem, még akkor se :)
süti beállítások módosítása